hih , aloitin lapasten teon toinen lapanen on jo aluillaan =)
löysin varastosta vanhan kenkä avaimen perän joka sisältää kellon ..
Sitä piti vähän siistiä ja korjailla ja nyt se on kuin uusi =)

sunnuntai, 31. elokuu 2008
hih , aloitin lapasten teon toinen lapanen on jo aluillaan =)
löysin varastosta vanhan kenkä avaimen perän joka sisältää kellon ..
Sitä piti vähän siistiä ja korjailla ja nyt se on kuin uusi =)

torstai, 28. elokuu 2008
tänään siis tämän pienen blogini sitten aloitin vihdoin ja viimein (=
tänään olisi tarkoitus vaihtaa huonetta ja sisustaa se vihreillä sävyillä
ajattelin tehdä todella suuret koriste tyynyt sänkyyni , ehkäpä jopa
1m x 1m sivuiltaan , ja sekin vihreä , pitäisi vain jaksaa mennä huomenna
kangas kauppaan katselemaan sopivia kankaita , tai sitten katsoa olisiko varastossa
oikeanlaista kangasta. =)
saa nähdä minkalainen huoneesta oikein tulee , ja nyt menen neulomaan uusia
lapasiani ja rentoutumaan telkkarin ääreen (: